Opiskelijat

Lähihoitajaopiskelija - liity SuPeriin - Lähihoitajien oma liitto
Jäsenyys alkaa liittymislomakkeen allekirjoituspäivänä ja on voimassa ilmoittamaasi valmistumispäivään saakka. Jäsenyys ei sido sinua mihinkään.
Jäsenetuja on paljon:

• saat kotiin postitettuna ammatillisen SuPer-lehden, kalenterin ja jäsenkortin (jolla saa lisää etuja)
  • saat vapaa-ajan tapaturmavakuutuksen
  • työssäoppimisjaksoilla ja alan töissä sinut on vakuutettu mm. vastuuvakuutuksella (korvaa työssäoppimisessa ja alan työssä sattuvat henkilö- ja esinevahingot, voimassa myös ulkomailla) ja oikeusturvavakuutuksella (korvaa oikeudenkäyntikulut työ- ja virkasuhteeseen liittyvissä riidoissa ja rikosasioissa, voimassa kaikkialla maailmassa opiskeluun liittyvissä työssäoppimisessa). Vakuutukset ovat voimassa myös ulkomailla tapahtuvan työssäoppimisen aikana
  • oikeusturvavakuutus jäsenkortti, jolla saat lisää etuja esim. bensiini alennukset teboil asemilla
  • ammattiosaston jäsentapaamiset ja -tapahtumat
  • SuPer tarjoaa työttömyyskassan jäsenyyden maksutta

Opiskelijajäsenlomakkeella haet myös työttömyyskassan jäsenyyttä (lisätietoja saat SuPerin työttömyyskassan kautta). Lähetä kopio SuPerille ensimmäisen työsuhteesi työsopimuksesta. Voit kerryttää työssäoloviikkoja jo opiskelijäsenyyden aikana. Ollessa toisen työttömyyskassan jäsen, sinun on helppo liittyä Superiin sillä Superliitto tekee vaihtamisen puolestasi ja vanhassa työttömyyskassassa kertyneet edut siirtyvät mukanasi myös Superin työttömyyskassaan.

Myös yhdysjäsen, luottamusmies ja liiton toimiston väki ovat tukenasi.