LUOTTAMUSMIESVAALIT KYSTERISSÄ

ILMOITUS SUPERIN KUNTASEKTORIN LUOTTAMUSMIESVAALEISTA

SuPerin Kys:in ja Kysterin alueen ammattiosastojen kuntasektorin luottamusmiesvaalit käynnistetään 1.11.2018, jolloin ehdokasasettelu alkaa.

Työnantajan kanssa käydyn neuvottelun tuloksena luottamusmiestoimia on avoinna toimialueille seuraavasti:

• Kys ja Kysteri yhteinen pääluottamusmies
  • Leppävirta luottamusmies
  • Koilis-Savo luottamusmies
  • Nilakka luottamusmies
  • Kys luottamusmies

Sama ehdokas voi asettua ehdolle sekä pääluottamusmieheksi että oman toimialueensa luottamusmieheksi. Jokaiseen vaaliin haetaan omalla ehdokasasiakirjalla. Ehdolle ei voi asettua pelkästään vara(pää)luottamusmieheksi.

Ehdokkuus ja ehdokkaiden asettaminen

Ehdolle voivat asettua SuPerin varsinaiset jäsenet, jotka ovat Pohjois-Savon sairaanhoitopiirin Kys:in tai Kysterin palveluksessa ja joiden palvelussuhde on alkanut vähintään kuukausi ennen varsinaisia vaaleja.

Ehdokkaan voi asettaa ehdolle joko kaksi vaalikelpoista SuPerilaista yhdessä tai ehdokkaan ammattiosasto.

Ehdokasasettelu on tehtävä ehdokasasiakirjalla, joka on palautettava asianmukaisesti täytettynä 15.11.2018 mennessä, jolloin ehdokasasettelu päätty.

Palauta ehdokasasiakirja

Kaija Räty                                                                                            Martta Väisänen

Luottamusmiestoimisto                            Tai                                       Vesannon terveysasema

Rak. 4. 3. krs                                                                                                             Simolantie 15

KYS, PUIJONSAIRAALA                                                                   72300 Vesanto

Tarkista tietosi

Kuntasektorin luottamusmiesvaaleissa saa äänestää ammattiosaston SuPerilainen varsinainen jäsen, joka on äänestyspäivänä virka- tai työsuhteessa taikka toimeksiantosuhteessa Kys:iin tai Kysteriin. Käy tarkistamassa omat työpaikka- ja yhteystietosi jäsensivuiltasi, jotta pääset käyttämään äänioikeuttasi. Tee tarvittavat muutokset yhteystietoihisi 15.11.2018 mennessä.

Vaalikokous pidetään Kys:illä 28.11.2018 klo 15.15, Kaarisairaala 4. kerros kokoushuone 4057. Vaalikokouksessa pidetään tarvittaessa luottamusmiesvaaliäänestys, tästä tiedotamme vielä sähköpostilla ehdokasasettelun jälkeen mikäli ei synny sopuvaaleja.

Lisätietoja saat oman ammattiosastosi puheenjohtajalta tai osoitteesta www.superliitto.fi/luottamusmies.

Kys:in ja Kysterin keskusvaalilautakunnan puheenjohtaja

Martta Väisänen

martta.vaisanen@kuh.fi tai super526@superliitto.fi

EHDOKASASIAKIRJA                                                                   saapumispvm:

TIEDOT EHDOKKAASTA

Nimi                                    _____________________________________________________

Ammattiosasto                   _____________________________________________________

Syntymäaika/jäsenro         _____________________________________________________

Työnantaja                          _____________________________________________________

Työpaikka                           _____________________________________________________

Osoite                                 _____________________________________________________

Matkapuhelin                      _______________________ s-posti_________________________

EHDOKKAAN SUOSTUMUS

Suostun ehdokkaaksi (ympyröi oikea kohta) pääluottamusmies / luottamusmies vaalissa.

Ehdolle ei voi asettua pelkästään vara(pää)luottamusmieheksi. Mikäli ehdokas asettuu ehdolle useampaan kuin yhteen luottamusmiespaikkaan, täytetään jokaisesta paikasta oma ehdokasasiakirja.

Toimialueella                      ____________________________________________________

Ehdokkaan allekirjoitus      _____________________________________________________

Nimen selvennys                _____________________________________________________

Toimialue = katso ilmoitus.

EHDOKKAAN ASETTAJIEN TIEDOT

Mikäli ehdokkaan asettajana toimii ammattiosasto, asiakirjan allekirjoittavat ammattiosaston viralliset nimenkirjoittajat ja tällöin kirjataan myös nimenkirjoittajan tehtävä ammattiosastossa. (pj/vpj+sihteeri/taloudenhoitaja)

Allekirjoitus                          1________________________ 2___________________________

Nimen selvennys                1________________________ 2___________________________